Despre mine…

Ma tin de ceva vreme sa incep sa scriu  cate ceva pe blogul meu… Pentru mine , recunosc, inceputurile  au fost uneori ceva mai grele, dar, odata trecut acest hop, totul a decurs firesc si simplu…

De ce un alt blog cand exista sute de mii??Recunosc, intrebarea asta mi-am pus-o si eu si a fost motivul pentru care am ezitat multa vreme sa scriu. Acum am renuntat sa mai gandesc asa, dovada ca in seara asta m-am hotarat sa ,,sparg gheata”.Fiecare are propria exprimare,propriul stil, cui nu-i place e liber sa caute in alta parte, totul se cerne si se alege mai devreme sau mai tarziu…Iar daca informatiile date de mine in materie de travel vor ajuta pe cineva sa aleaga o anumita destinatie (sau dimpotriva), daca voi reusi sa exprim in cuvinte ceea ce sufletul meu simte legat de un anumit loc de pe lumea asta sau legat de o anumita situatie, ei bine, da, atunci eu ma declar pe deplin multumita. De ce ,,EXPAT WIFE”?🙂. Pentru ca statutul acesta(suna ciudat si amuzant pentru mine cuvantul ales, dar altul nu-mi vine in minte la ora asta tarzie din noapte)ma face sa cutreier prin lume,  pentru ca ASTA ESTE VIATA MEA…

2 thoughts on “Despre mine…

  1. AndreiS October 25, 2012 / 2:36 pm

    Doamna D., daca nu ma insel! Mult succes in activitatea de “blogger” si inspiratie pentru cat mai multe articole!

Leave a Reply

